Bytte / Retur

Bytte og Retur

 

Vi på Sportcorner synes det er helt greit å ombestemme seg. Vi gir deg hele 30 dagers åpent kjøp. Dersom du ønsker å returnere en vare til oss, må du fylle ut angrerett skjemaet og sende denne med varen. ved retur av bestilte varer er det kunden som betaler returporto, jfr Lov om opplysningsplikt og angrerett m.v. ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgssted (angrerettloven). Du må innlevere din returforsendelse til Posten innen 45 dager etter at du har mottatt pakken.

Returadresse: Sportcorner AS, Rosenkrantzgata 5, 4010 Stavanger

Vi anbefaler at du sender som postpakke slik at du kan til enhver tid ha oversikt over hvor varen befinner seg. Dersom du sender som brevpost kan du ikke spore pakken og du som kunde bærer da all risiko for returforsendelsen. Kjøper må selv dekke returfrakt og vi gjør oppmerksom på at pakker med postoppkrav eller rekommandert vil ikke bli hentet og godtatt. 

Varen som returneres må være i original emballasje, ubrukt og må kunne selges som ny. Produkttager og annet informasjon som følger med produktet må ikke fjernes. Du er selv ansvarlig for at produktet pakkes forsvarlig.

Du må beregne 2-5 virkedager for Posten til å levere pakken til vårt lager. Vi behandler fortløpende returer, og behandlingstiden vil variere ettersom hvor mye returer vi mottar i perioden. Normalt sett tar det 2-5 virkedager fra vi har mottatt returen, men periodevis kan det være forsinkelser. Vår personal vil gjennomgå varen når vi har mottatt den og du vil i løpet av kort tid få en bekreftelse på epost. Pengene dine vil bli tilbakeført kontoen det ble betalt i fra innen 3 virkedager. Dersom du ønsker å bytte en eller flere varer, så bestiller du selv de nye varene du ønsker i nettbutikken vår som ved en ordinær handel

VILKÅR FOR Å FÅ GODKJENT RETUR (PENGENE TILBAKE)

Produktet kan prøves på for å se at størrelsen er riktig, men skal ikke brukes.

Produkter som kommer i retur eller skal byttes skal ikke ha lukt, merker eller være møkkete. klær som kommer tilbake som har deodorantmerker, sminkerester, flass, dyrehår o.l. aksepteres ikke som retur. Det er kunden sitt ansvar at produktene prøves på når man er ren og i omgivelser som ikke skitner til produktene.

Id-lapp skal ikke være brutt eller dratt fra produktet. Id-lappen er selve forseglingen på klesplagget, og garanterer at plagget er nytt.

Har du fortsatt plastinnpakningen, så vær vennlig å legge plagget pent tilbake i den.

Sko må leveres tilbake i skoesken da dette er en del av produktet. Bruk emballasje utenpå skoesken, og ikke tape / klistre etiketter direkte på esken.

Vi ønsker at klær skal returneres i samme emballasje som det ble levert i, samt pakkes inn i papir, pose e.l. før fraktseddel klistres på. 

Treningsutstyr skal i lik linje med andre produkter være nytt og ubrukt, og være fritt for riper og slitasje